Bakırköy Belediyesi Mali Hizmetler ve Özel Kalem Müdürlüğü koordinatörlüğünde İstanbul Valiliği tarafından, Bakırköy Belediyesi’nde CİMER Cevap Onay Yetkilisi, Koordinatör ve Kullanıcı olarak görevlendirilen personele CİMER portalı eğitimi verdi. Bakırköy Belediyesi Meclis Salonu’nda düzenlenen programda, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) İstanbul Genel Koordinatörü Kürşad Hamza Öner, CİMER koordinatörlerine ve kullanıcılarına, CİMER sisteminin işleyişi, kullanımı, öneri ve şikâyetlerin hızlı sürede cevaplandırılması ve çözülmesine yönelik bilgi verdi.

TALEP, ÖNERİ VE ŞİKAYETLER DAHA HIZLI ÇÖZÜME KAVUŞTURULACAK

CİMER üzerinden Bakırköy Belediyesi’ne gelen talep, öneri ve şikâyetlerin hızlı sürede cevaplandırılması ve çözülmesi için yapılan eğitimde CİMER portalı hakkında uygulamalı olarak bilgiler verilirken, ayrıca 3071 sayılı Dilekçe Hakkı Kanunu, 4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile vatandaş başvurularına ilişkin Cumhurbaşkanlığı'nın 11 Ekim 2018 tarih ve 2018/13 sayılı Genelgesi, hakkında CİMER koordinatörleri ve kullanıcılarına bilgiler aktarıldı.